Digg  Sphinn  del.icio.us  Facebook  Mixx  Google  BlinkList  Furl  Live  Ma.gnolia  Netvouz  NewsVine  Pownce  Propeller  Reddit  Simpy  Slashdot  Spurl  StumbleUpon  TailRank  Technorati  TwitThis  YahooMyWeb
 
 
 

M1

Souprava M1

Výrobce: (ČKD DS), Siemens, AdTranz
Roky dodávek: 2000 - 2005
Evidenční čísla - čelní vozy: 4101-4196
Evidenční čísla - vložené vozy: 4201 - 4299, 4400 - 4444
Počet náprav: 4 Počet trakčních motorů: 4
Výkon motoru [kW]: 141,5 Max. provozní rychlost [km/h]: 80
Hmotnost vozů: M1.1 - 27,9t, M1.2 - 25,9t, M1.3 - 25,6t Hmotnost podvozku: 5 950 kg
Délka vozu přes spřáhla [mm]: 19 521(M1.1), 19 206(M1.2,M1.3) Hmotnost maximálně obsazené soupravy: 243 t
Vzdálenost otočných čepů podvozků [mm]: 12 600 Rozvor podvozků [mm]: 2 100
Šířka vozu [mm]: 2 712 Výška vozu [mm]: 3 670
Počet dveří pro cestující: 2 x 4 Šířka dveří [mm]: 1 300
Průměr dvojkolí [mm]: 850 Výška podlahy nad TK [mm]: 1 150
Počet míst pro invalidní vozíky v soupravě: 4 (2-0-0-0-2) Maximální zrychlení: (0 až 30 km/hod) 1.2 m/s2
Počet míst k sezení - M1.1: 40 (+2 místa pro vozíčky a kočárky) Počet míst k sezení - M1.2, M1.3: 48
Počet míst k stání - M1.1: 242 Počet míst k stání - M1.2, M1.3: 252
Počet míst k stání: při 8 os/m2 (v soupravě) 1240 osob Počet míst k sezení: (v soupravě) 224 osob
Nejmenší poloměr projížděného oblouku: 60 m Největší dovolený sklon kolejí: 40‰
Jmenovitý rozchod koleje: 1435mm Délka soupravy přes spřáhla: 96 660 mm
Střední zpoždění provozní brzdy: 1.0 m/s2 Střední zpoždění nouzové brzdy: 1.2 m/s2
Primární vypružení: šroubové pružiny Sekundární vypružení: vzduchové pružnice
Jmenovité trakční napětí: 750 V Maximální napětí při rekuperaci: 950 V
Napětí ovládacích obvodů: 110 V Maximální rozjezdový proud: 4700 A
Vůz s řídící kabinou: 2 Vložený vůz bez řídící kabiny: 3
Ucelená vlaková jednotka: ano Počet vozů vlakové jednotky*: 5